lørdag 4. april 2009

I sprekka på maling1000

Uhyre festlig for få; å vente her i mens. Ekkelt, mens det samtidig er ubetalelig. Og mens uka har gått sin faste gang har hun ellers innsett at det ble tatt vann over hodet tidlig i april, og det har nå fått konsekvenser; ferien blir til bøker og referanseføring. Takk! Påtatt bonding ble også oppservert, det utviklet seg til å bli hyggelig, men på ikke så hyggelig at jeg ble med på nach. Like greit. Dro heller hjem og dansa på meg vannblemme på to tær.

3 kommentarer:

oda sa...

Påtatt bonding? Wuuuuhu. Beklager min tidlige avskjed altså. Søvn vart viktig plutselig.

Æ sitt på Rotvoll i mens og spis pasta. Men påskemorgen slukker sorgen. Looking forward to it.

oda sa...

Påtatt bonding? Wuuuuhu. Beklager min tidlige avskjed altså. Søvn vart viktig plutselig.

Æ sitt på Rotvoll i mens og spis pasta. Men påskemorgen slukker sorgen. Looking forward to it.

Lisabet sa...

påskemorgen; sansynligvis den enste morgen som slukker sorgen!
måtte jo bonde som en satan med han som du pusha på meg da du gikk.
drageegg og vin? :D

Om den desillusjonerte bloggeren

Liker best å svømme i ferskvann