tirsdag 29. mars 2011

Te-tallets kommersialiserte frihet

Har lyst på hund, men er allergisk. Oda påstår at jeg bør få barn en gang, men jeg er ikke sikker på om det er noe som passer for meg. Kanskje dette blir et fint kompromiss? Da jeg var yngre og allergifri hadde vi hund, en vakker hund. Men så fikk den mensen. Vi måtte kjøpe bikkjebleier og truse, men hunden bare sto der og så dumt ut i luften. Så vi tok den med til dyrlegen som ga hunden p-sprøyter (eller noe) sånn at hunden ikke fikk løpetid og hoinnmensen. Etter det begynte den å tro at lekene sine var valper. Så ble den overvektig og kresen fordi den spiste middag hos naboen hver dag og gjemte den hundematen den ikke likte i kurven. Når vi var på hytta falt den ut av båten gang på gang og ble trist fordi den ikke likte å svømme. Hunden var ubrukelig som gjeterhund fordi den var redd både katter og sauer. En gang vi gikk på tur holdt den på å drukne i en myr. Også bjeffet den på meg da jeg var på badet og potetene kokte over på kjøkkenet. Det var verdens beste hund! <3 Jeg savner hunden min så mye at jeg får vondt i magen. AAAAW! <3

4 kommentarer:

Oda sa...

Du må ta sprøyte i rumpa, så kan du kjøp hund igjen! Og kanskje en uten mensen den her gangen?

Lisabet sa...

mensløs hannhoin?

Anonym sa...

Narcha-grisen <3 var hunden sin det..

Hanne

Lisabet sa...

Ja, det var en superhund!

Om den desillusjonerte bloggeren

Liker best å svømme i ferskvann